fredag 2. januar 2009

Nytt år

Tiden går fort. Jeg er godt igang med studier, mens barna bare vokser og vokser...! Jeg har noen mål for det nye året, bl a skal jeg begynne å trene (pilates, yoga, og kanskje noe med mer tempo - det kommer an på timeplanen på Gløshaugen), og jeg skal prøve å være mere positiv. Jeg skal altså være snillere mot kropp og sjel :)

Kvelden før nyttårsaften var jeg og Leon på konsert i Havstein kirke, hvor min brors samboer, hennes bror, og deres far spilte fløyte, fiolin og klaver (piano?). Det var vakkert, og de er utrolig talentfulle. Tok med meg Leon fordi han er veldig interessert i alskens instrumenter, men han kjedet seg litt og var noe skuffet over at det ikke var han som skulle spille... Men han satt rolig på fanget mitt gjennom en time med klassisk musikk :)

Nyttårsaften var vi på besøk hos Ida og Emil på ettermiddagen. Det var koselig å se hvordan de hadde fått det i ny bolig, og godt å se en medstudent igjen - jeg savner den gjengen!



Da vi kom hjem, lagde jeg mousaka til gutta, etter bestilling fra Leon. Lars lagde kalvebiff-middag til oss senere :) Vi ble ganske så mett! Ved midnatt var den i utgangspunktet urettferdige planen å vekke Leon for å se raketter, fordi vi fryktet at Arian skulle ha vanskeligheter med å sovne igjen... Men da vi skulle vekke Leon, var Arian allerede våken, og Leon ville helst sove. Vi tok han med til vinduet likevel, men han klarte ikke å våkne nok til å bli interessert, så vi lot han sove, snille som vi er. Arian syntes det var kjempespennende, og han var ikke så vanskelig å få i seng etterpå heller.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Godt nytt år,Erica,Lars, Leon og Arian!

Erica sa...

Tusen takk det samme, Heidi :)