søndag 11. januar 2009

Uke 2

Den første uka i barnehagen har gått ganske greit egentlig. De har kanskje vært litt småslitne, og jeg har hatt dårlig samvittighet for at det ble lange barnehagedager denne første uka, men de har i det minste kost seg i barnehagen...

Den første uka på skolen, har vært god. Ny interessant modul; sosialantropologi, psykologi, sosiologi, etikk, kommunikasjon m.m., og jeg gleder meg til de kommende ukene, selv om jeg tror det blir fullt kjør...

Det var godt å se jentene igjen...
Mandag dro jeg, Astrid og Ida (drøyt halvparten av PMS-sorority'n)og jeg kjøpte stort og smått i oppbevaringsavdelingen, for å utvide vår orden/uorden på gjesterommet og få sortert sysakene mine :)
Tidligere på dagen shoppet jeg treningssko, treningsbukse + et par andre klesplagg, så det var en deilig dra-kortet-dag.

Onsdag kjøpte vi potte.


Torsdag var jeg hos lege på ØNH. Det var en smertefull opplevelse, og jeg gråt selv med bedøvelse. Skulle fjerne hard voks og puss gjennom en for trang og betent(?) øregang, noe legen til slutt måtte gi opp. Derfor kan jeg glede meg til ny runde førstkommende torsdag, da etter en uke med antibiotika-dråper, og går det ikke da, blir det visst narkose. Jeg har "forandringer" der inne som hun ville se nærmere på, så det må ryddes der inne.

Lørdag gikk jeg og Leon en tur på biblioteket. Koselig å gjøre noe sammen, bare vi to :) Senere spiste vi på pizzeria, alle fire. Arian var i storform, mens Leon var veldig sliten.


Jeg drakk ikke rødvin. Hater bare blitzen på det nye kameraet...

Arian spiste 4 pizzastykker, men måtte likevel stappe munnen full av eple da vi kom hjem:


Søndag var det juletrefest, og gutta storkoste seg med pølser, brus, leking, springing, hopping, balansering, boller, julenisse, godtepose (jeg og Lars fikk nærmest alt i posene, for Leon og Arian er ikke så vant med slikt, men syntes det var like stas som alle andre å få pose fra nissen).

Det gikk for seg...

Ingen kommentarer: