søndag 1. februar 2009

Uke 3

Mimmi var på besøk fra mandag til torsdag denne uka - veldig koselig og godt. Hun hadde med Cars-gaver til guttas enorme begeistring.
Jeg trente step onsdag og yoga fredag. Det var deilig å komme igang...
Torsdag var jeg hos legen på ØNH, og hun henviste meg til ct-røntgen som jeg fikk allerede neste dag.
Lørdag var jeg og Lars invitert ut på middag med sjefen hans og familie - dvs alle som hjalp til på vareopptelling + meg ;) Goood biff. Gutta lå hos farmor og Idar og koste seg der, og det passet ypperlig mht skolearbeid som jeg satt med "hele" søndagen, mens Lars var på jobb. Vi hentet gutta, og Leon bæsjet i do før vi dro derfra, så han fikk sin etterlengtede Doc-småbil (fra Cars) i premie da vi kom hjem...

Arian holder for ørene til Dimmur Borgir.

1 kommentar:

Ingvild B sa...

Så flink du er til å skrive Erica!
Kjempe koselig, og herlige bilder!