søndag 1. februar 2009

Uke 4

Etter fredagens ct, var jeg hos ØNH-legen mandag, og det var ikke så gøy. Det er veldig skummelt å komme inn til leger (det var en lege til der, av ukjent årsak) som mumler seg imellom om ct-bildene mine, 3 leger som ser inni øret mitt og konstaterer at det ser ut som et eller annet fremmedord der inne, gir hverandre ark og snakker om bestilling av ditt og datt, og jeg hører ordet operasjon, men ditt, datt og operasjon tror jeg nok dreide seg om en annen pasient, men det kunne jeg over hodet ikke vite der jeg lå...!! Det positive var at bedøvelsen i øret faktisk funka hele 95% denne gangen! :) Da fikk de rensket opp der inne og tatt en skikkelig titt. Jeg har Cholesteatom (fremmedordet) i øret, og er egentlig ikke så veldig klok på hva det er, bortsett fra at det ikke er farlig!? Det har noe med hudceller som vokser seg digre og inn i vevet å gjøre, tror jeg.

Tirsdag var jeg på karrieredag på skolen (egentlig for 3.klassinger), hvor jeg sanket nyttige tips i forhold til cv, søknad og intervju - jeg som knapt nok har jobbet før. Er usikker på om jeg kommer til å søke ferievikariet, og om jeg i det hele tatt har muligheten til å jobbe når Lars jobber fra 6:30 til 16:00...

Onsdag sov jeg litt etter å ha levert gutta i barnehage, før jeg selv skulle i et møte i barnehagen og på step-trening :)

Jeg og Leon gikk på biblioteket igjen på lørdag, men han var lite interessert i bøkene denne gangen - bare en Thomastog-bok som vi har selv... Vi skulle låne Emma hos tannlegen, fordi Leon skal til tannlegen på mandag, men den var utlånt :(

Søndag var vi hos farmor (svigermor) og Idar, og dit kom farfar, tante Siv og Malin også. Malin er 8 mnd, og gutta syntes det var veldig gøy å få henne til å le ved å leke-nyse ;)


Ikke fullt så stas å bli krafset i ansiktet ;)

Farfar/morfar-bilde :P

Ha det, farfar!

Farmor, Arian og Malin
Ha det, Malin!

Når ikke andres hud er tilgjengelig, må Arian noen ganger ty til egen hud, på låret, hvor han selv sier det er "masse hud".

Ingen kommentarer: