tirsdag 17. februar 2009

Uke 7

Mandag gjorde jeg så mye jeg rakk på oppgaven som måtte leveres kl 16. Og da den var levert, fikk vi besøk av farfar og en kompis, som ganske raskt skulle kjøre hjem til Namsos. Men det var stas for gutta at farfar stakk innom :)

Tirsdag fyllte jeg en del år... Dagen kom litt brått på egentlig, så jeg hadde ingen spesielle planer. Da var det ekstra koselig med bursdagssang på pbl-møtet på skolen, og at Ida og Astrid satt i kantina og ventet på meg og Sissel etterpå :) Hjemme lå det gaver og ventet på meg, bl a klær fra kjære mamma :) Gutta fikk vafler til kvelds, og Lars lagde senere Club sanwich til oss. Nam... :)



Leon fikk endelig prøvd de nye skiene onsdag kveld. Han likte det, men tok de av etter hvert for å ake litt.

Arian fikk tid til å smøre knekkebrødet helt selv.
Lars: Smører du på maten helt selv? Husk at du bare er to år!?
Arian: Nei, jæ bare åtte.

Arian hjelper mamma med å tømme oppvaskmaskina:
...og middag:
Ut med ski og akebrett:



Torsdag kom farmor på besøk :)



Jeg var en tur på skolen fredag, for å treffe "skolestart-fadderen" vår Caroline, og baby Oliver, sammen med Ida og Anne :)

Lars tok en pilse-kveld hos kompis på lørdag, og alene-kvelder kan være ganske digg! Hørte gammel musikk og kosa meg :)


Arian hjalp mamma på lørdag også...:


Leon viser kry frem at han har alle bilene sine i magen:


Søndag var det herlig vær, og Leon fikk prøvd ski igjen, med pappa, mens Arian bestemte at jeg og han skulle gå en tur til tunellen (undergang), før vi møttes alle fire i barnehagen.

5 kommentarer:

Heidi sa...

Herlig gjeng på tur! Og herlig komentar fra "8" år gamle Arian hehe!

Klem fra Heidi

Ingvild B sa...

Så herlige bilder!
Det er noen skikkelig go'gutter du har :)

Anonym sa...

Herlige bilder! Likte godt bilde av Arian spaserende foran den tagga-veggen.
Jeg følger med her, men er alt for dårlig til å sette spor etter meg.

- Cathrine

Ingvild B sa...

Nå er jeg her igjen vet du.. Hehe.. :)

Ingvild B sa...

Venter i spenning på oppdatering ;)