onsdag 11. februar 2009

Uke 6

Tirsdag var en lang dag på skolen, fra kl 12 til 21, men det var bra og lærerik ferdighetstrening i regi av Røde kors fra kl 17. Guttas farmor ringte og anbefalte meg å søke på en jobb, så det gjorde jeg :)
Leon hadde bæsjet i potta på ettermiddagen og sov søtt med premien i hånda - Ramone fra Cars - da jeg kom hjem.

Onsdag var en enda lengre skoledag, fra kl 9 til 21, og den ble også avsluttet med lærerik ferdighetstrening i førstehjelp, blant annet en ringløype hvis vi måtte springe for livet for å ikke bli liksom-knivstukket...

Lørdag kjøpte vi ski til Leon, som bursdagsgave fra farmor :) Han har ikke fått prøvd dem ennå, men vi gleder oss til det. Vi kjøpte også en stor tv, i bursdagsgave til meg og Lars for 2009.
På ettermiddagen fikk vi besøk av Pål og Maria, som var i byen fordi Pål hoppet i Granåsen. Vi koste oss med pizza foran tv'en, og etter guttas leggetid satt vi voksne og spilte Spyro i flere timer... :)


Arian i kjent positur; hånd på HUD og pekefinger i munn:


Søndag var det morsdag? Jeg skulle egentlig jobbe med oppgave på skolen, men jeg måtte bli hjemme med gutta, for Lars fikk farang.
Arian ønsker seg egentlig en badekåpe, og han tror håndkle med hette er en badekåpe. Litt frustrerende at det skal være så vanskelig å lukke den...så vi knyter den.

Arian skriver "tall" på tavla, og tørker de bort igjen ;)

Ingen kommentarer: